П`ятниця, 14.08.2020, 04:38
Федорівська ЗОШ I-II ст.
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна Реєстрація Вхід
Меню сайту

Ми в соц. мережах

Наше опитування
Ваше ставлення до ЗНО
1. Позитивне, чесне оцінювання знань
2. Даремна затія
3. Негативне, всерівно підтасують
4. Нічого не зміниться при вступі у вуз
Всього відповідей: 26

Географія сайту
free counters

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сайт живе :)

Головна » 2019 » Червень » 11 » Звіт директора Федорівської ЗОШ І-ІІст. за 2018-2019 н.р.
23:09
Звіт директора Федорівської ЗОШ І-ІІст. за 2018-2019 н.р.

ЗВІТ

ДИРЕКТОРА

ФЕДОРІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІ СТУПЕНІВ

ПРО ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА РОЗВИТОК

У 2018/2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Згідно «Примірного Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю» затвердженого наказом  МОН України № 178 від 23.03.2005 року, 31.05.2019 року  на зборах педагогічного колективу, батьківською громадськістю відбувся   щорічний  звіт керівника навчального закладу має про свою діяльність

         Звітування керівників здійснюється з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою.

         Закінчується навчальний рік. Як і кожен з попередніх, він має здобутки і недоліки. Треба якісно і системно проаналізувати, щоб визначити напрями роботи.

     Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, та чинними нормативно-правовими документами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу та  галузі освіти у цілому. Найважливішою справою керівника є створення належних умов, забезпечення світлового, температурного режиму, санітарного стану, зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази, тому ці питання знаходяться на особистому контролі.

          В основу вибору стратегічних напрямів розвитку школи покладена ідея взаємодії між  закладом загальної середньої освіти та зовнішнім середовищем. Узгодження інтересів і запитів обох сторін, максимальне залучення всіх сфер життя до вирішення завдань освіти:

  • стабільне функціонування навчального закладу та якісне надання освітніх послуг;

  • забезпечення наступності навчального змісту та вимог між дошкільною й початковою, між початковою й основною школами;

  •  посилення інтелектуально-кадрового потенціалу як важливого ресурсу інноваційного розвитку шкільної освіти;

  •  кадрова та ресурсна підготовка учителів, учнів до нових вимог  переходу до НУШ;

  •  освоєння проектно-цільового підходу для всіх суб'єктів освіти (учнів, педагогів)

  • об'єднання внутрішніх ресурсів освіти та зовнішніх впливів на основі координації соціального, культурного потенціалу села;

  •  формування та запровадження нових механізмів фінансово-економічного та матеріально-технічного розвитку, встановлення прозорості у використанні фінансових і матеріальних ресурсів.

            Головною метою на сучасному етапі навчання наш педагогічний колектив вважає допомогти кожній дитині досягти певних успіхів, реалізувати духовні, комунікативні, пізнавальні й творчі потреби. Тому співпраця вчителів школи, учнів, батьків і громадських структур спрямована на досягнення кожною дитиною значущих для неї особистісних і колективних успіхів.

      Результати роботи закладу свідчать про те, що в нашій школі працюють професіонали своєї праці, які підтверджують високий статус нашого закладу в освітянському просторі громади.

      Зусилля педагогічного колективу були спрямовані на виконання головного завдання ­ формування у школярів прагнення до навчання; готовність своєю навчальною, а потім і фаховою працею досягти власного соціального успіху і зробити внесок у громадську, державну справу.

Матеріально-­технічна база школи задовільна й відповідає санітарним вимогам щодо експлуатації навчальних приміщень й надання освітніх послуг.

Проектна потужність будівлі розрахована на 240 учнів.
Загальна площа всіх приміщень – 1141,9 кв.м. Функціонують 7 класних кімнат та 2  кабінети.

       Педагогічному колективу спільно з батьками вдалося провести належну  роботу  щодо охоплення всіх учнів мікрорайону школи навчанням.  В тісному контакті співпрацюємо із керівником  дошкільного навчального закладу  Андреєвою Н.А. Охоплено навчанням дітей 5-річного віку,  всі діти даного віку відвідують дошкільний навчальний заклад.

Робота щодо рівного доступу до якісної  освіти.

Проведено  організаційну роботу,  видано накази:

  • «Про проведення обліку дітей і підлітків шкільного віку та закріплення території обслуговування за вчителями школи на 2018/2019 навчальний рік»;

  • «Про підготовку та організований початок  2018/2019 навчального року»;

  • «Про порядок організації роботи школи у новому навчальному році та дотримання санітарно-гігієнічного режиму»;

  • «Про організацію контролю за відвідуванням учнями занять»;

     -    «Про організацію роботи  з профілактики правопорушень, злочинності»;

      -     «Про  організацію роботи щодо попередження дитячого травматизму, безпеки життєдіяльності»;

      -     «Про організацію роботи з охорони дитинства».

На виконання нормативних документів було організовано роботу щодо охоплення навчанням дітей шкільного віку, які проживають у мікрорайоні закладу.

           Встановлено :

  • усього на території обслуговування школи приписано 60 дітей шкільного віку

  • проживає дітей шкільного віку 45;  

  • з них п'ятирічок –   5;

  • навчаються у Федорівській  загальноосвітній школі І-ІІ ступенів 37 .

Початкових класів - 3, у них учнів – 20, 5-9 класів – 17,

У 2018/2019 навчальному році закінчують школу:

      - 9 клас – 4 учнів;

                -  всі учні переведені до наступних класів.

На  2019/2020 н.р.до 1 класу зараховано 5 учнів, наказ розміщено на сайті навчального закладу.

                  Підвіз. У минулому навчальному році здійснювався підвіз до школи 4 учнів та11 учителів з м. Новоград - Волинський.

                Робочий навчальний план.

                З метою забезпечення виконання Державного стандарту освіти було забезпечено викладання навчальних предметів інваріантної складової у повному обсязі годин, що передбачені Типовими навчальними планами для кожного класу.

Допрофільна підготовка. З метою забезпечення потреб учнів, враховуючи моніторингові дослідження, анкетування, в школі запроваджено спецкурс «Історія рідного краю».

Державний Стандарт та НУШ. У 2012/2013 навчальному році вступив в силу Державний Стандарт початкової загальної освіти, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 20.04.2011 № 462.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 «Про затвердження стандарту початкової освіти» та наказу МОН України від 21.03.2018 № 268 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти» та Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова української школи» відповідно до цього у школі відбулися позитивні зміни. Значну увагу вчителі початкової ланки у 2018/2019 навчальному році приділили формуванню ключових компетентностей:

- загальнокультурних;

- здоров’язбережувальних;

- інформаційно – комунікативних.

Були опрацьовані та  вивчені всі базові документи. Організоване проходження курсів підвищення кваліфікації учителя початкових класів та вчителя іноземної мови. За певною тематикою відбувалися засідання ШМО, педагогічні ради, наради.

Значна увага педагогічного колективу приділялась адаптації учнів  1, 5 класів до навчання в умовах впровадження  НУШ та Державного стандарту базової  загальної середньої освіти.

Школа працювала за п’ятиденним режимом за семестрами.

Успішність. На кінець навчального року закінчило школу 37 учнів. Оцінюванню підлягало 29 із них закінчили на:

 На високому рівні закінчили навчальний рік 1 учень (2%).

На достатньому рівні - 10 учнів (27 %)

На середньому рівні - 18 учнів (48%)

Є учні, які мають оцінки початкового рівня –Захарченко Богдан, Шапран Володимир (6 клас).  На наступний навчальний рік необхідно спрямувати спільну діяльність учня - вчителя - класного керівника -  батьків  на забезпечення кращого результату.    Салко Андрій  є претендентами на нагородження Похвальним листом.

  Аналіз річного оцінювання навчальних досягнень учнів показав, що кількість учнів з початковим та середнім рівнями навчальних досягнень (18 учнів) переважає за кількістю учнів з достатнім рівнем (10 учень) та з високим рівнем навчання  (1 учнів ). 

Освіта вважається якісною, коли її результати відповідають меті. Тому в наступному році необхідно:

  • приділити увагу індивідуальній роботі з учнями всіх рівнів навчання;

-    продовжити контроль за виконанням учнями домашнього завдання як форми самоконтролю учнів;

          -   на засіданнях ШМО провести аналіз моніторингу навчання учнів.

Значна увага приділяється у школі комп’ютеризації та інформатизації навчально-виховного процесу: продовжується робота з електронною поштою у мережі Internet, із програмою ІСУО, із удосконаленням веб-сайту школи.

Продуктивно використовується інтернет учителями інформатики, історії , хімії та біології, музики, в класах початкової школи .  Станом на даний час у школі налічується 1 комп’ютерний клас , 1комп’ютер в управлінській діяльності, 4 ноутбуки  та фабрика друку для НУШ.

Адміністрація працює над створенням умов для використання інформаційно-комунікаційних технологій як у навчальному процесі, так і в управлінській діяльності. За кошти педегогів здійснюється ремонт комп’ютерної техніки (заправка принтера, ксерокса).

Постійно оновлюється створений сайт школи, який оформляє, удосконалює і продовжує це робитиКучерявенко Д.В., вчитель інформатики.

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості.

Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку. З цією метою щорічно поповнюється банк даних «Обдарована дитина».

У школі створені відповідні умови для розвитку творчої обдарованості учнів.

Як результат цієї роботи - участь у ІІ етапі Міжнародного конкурсу знавців української мови імені П. Яцика : Салко Андрій - І місце, учениця 3 класу (вч. Зінкевич Г.М.);

ІІІ місце у відбірковому етапі Всеукраїнського конкурсу екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім»;

І місце у фестивалі творчості «Перлина - FEST»;

ІІІ місце у ІІ етапі предметних олімпіад з історії та ІVмісце з правознавства (вч. Загрива О.М.)

І місце в спортивних змаганнях в громаді «Старти надій» (вч. Левченко А.К.)

Всеукраїнський конкурс історії «Лелека» - 8 учнів (вч. Загрива О.М.)

Наші діти беруть активну  участь в конкурсах шкільного рівня та на рівні громади.

Сьогодні навчальний заклад – це передусім простір життя учня, де він здійснює перші кроки життєтворчості, готується до самостійної участі у соціальній діяльності, самоствердження.

Виховна робота.

Виховна робота проводилася згідно з планом виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, були організовані і проведені на високому рівні шкільні свята.

Традиційними заходами в школі стали: урочистий початок навчального року святом Першого дзвоника та першого уроку, святковий концерт до День вчителя, виставка композиція «Диво природи», захід до дня Святого Миколая, свята рідної мови, святковий концерт до 8 березня, відзначення Дня Пам'яті та примирення, заходи екологічного спрямування, свято Букваря, флеш – моб «Рідна школа - вишивана» , свято Останнього дзвоника. Учні школи гідно виступили на фестивалі учнівської та вчительської творчості «Перлина - FEST » і за високу виконавську майстерність під час фестивалю нагороджені Почесними грамотами відділу освіти. Якщо підвести підсумок усім цим заходам, можна сказати, що всі вони були розраховані на масовість, участь дітей різного віку, залучення до заходів дітей без спеціальної підготовки і практики.

Протягом року працювали 4 гуртки

Складовою збереження і відновлення здоров'я школярів є залучення їх до змістовного літнього відпочинку та оздоровлення.

 З 01.05.2019 по 14.06.2019  відпочинком  у мовному таборі при навчальному закладі  «Друзі» охоплено 26 учнів.

    Згідно з планом  директор навчального закладу пройшла курси підвищення кваліфікації  (Левченко А.К..). У зв’язку з тим , що 01.09.2018  учні 1 класу розпочали навчання за новим Стандартом початкової освіти Нової української школи вчитель: Бігун В.Ю. пройшла курси з підвищення кваліфікації. 

Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

Адміністрація школи разом із колективом вчителів та батьків постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню його в робочому стані. Фінансова підтримку надають депутати : Осіпчук В.В., Возинський М.В. та Осінський О.О.

 Щиро дякую вчителям, батькам і техперсоналу, які прикладають максимум засиль для проведення ремонтних робіт по підготовці школи до навчального року і виконують їх вчасно та якісно.

Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

  • 2018-2019 н. року до роботи закладу залучено благодійні внески батьків- 6000 грн. . відділом освіти , молоді та спорту закуплено матеріалів на поточний ремонт на суму - 9000 та Осіпчук В.В.– 2 500 на поточний ремонт. Техпрацівниками та  батьками виконані косметичні роботи в класних кімнатах, харчоблоці, спортивному залі та майстерні. Підготовлено класну кімнату для учнів 1 класу.

Заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

У 2018-2019 навчальному році чисельність працівників закладу становить: педагогічних працівників – 14: з них 2 сумісники, 2 перебуває у відпустці по догляду за дитиною; обслуговуючого персоналу – 8 чоловік: з них 1 сезонний працівник.

  • першу кваліфікаційну категорію 3 вчителів, першу–1, другу – 1 ,решта- спеціалісти. Мають вищу педагогічну освіту -10 , 4- неповну вищу освіту. Розподіл навчального навантаження між учителями проведено відповідно до фаху та кваліфікації за погодженням з профспілковим комітетом школи.

  • викладають предмети за фахом. На сьогоднішній день школа забезпечена кадрами.

Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

  • метою чіткої організації режиму дня, який відповідає віковим нормам учнів, збереження здоров’я й попередження харчових та інфекційних захворювань, у школі організовано гаряче харчування учнів 1-9 класів. Шкільний кухар Кайданович Н. Л. намагається створити домашню затишну атмосферу під час смачних обідів. Всі бажаючі учні 1-9 класів ( це 35 )охоплені гарячим харчуванням ( обід). Безкоштовно харчуються діти  учасників АТО та малозахищині (за доівдками).

Суворо виконуються всі необхідні умови санітарного контролю за термінами й умовами зберігання та реалізації продуктів, дотримується питний режим. Випадків порушення термінів реалізації продуктів не було.. Столи накривають за графіком. Учні перебувають у їдальні в супроводі  чергового вчителя. Особливо хочу відзначити добросовісне відношення вчителя початкових класів Осінської Л.В. яка ретельно веде документацію з харчування.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази. Згідно статута школи медичне обслуговування здійснює медичний працівник ФАПу. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.

Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні-серпні. Працівник їдальні проходить медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у школі.

Дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

У 2018-2019 н.р. безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно положення про організацію роботи з охорони праці. Учні та вчителі дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності та інструкцій з охорони праці для вчителів.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи. В закладі були створені комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та споруд. По всій школі розміщені плани евакуації у разі небезпеки чи аварії. Щороку проводиться тренування евакуації під час проведення Дня цивільного захисту.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідний перелік документації з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці та куточок цивільного захисту. Відповідно до  наказу по школі від 23.05. 2019 р. №23 «Про підготовку та проведення Дня Цивільного захисту у закладі» був проведений День Цивільного захисту;  наказу від 22.04.2019 р № 14 – ОД «Про проведення Тижня безпеки дорожнього руху в навчальному закладі», наказу від 26.04.2019р № 20 «Про організацію та проведення в школі Тижня безпеки праці до Всесвітнього дня охорони праці» у школі з 22 по 28 квітня 2019 року проведено Тиждень безпеки праці, наказу по школі від 11.04.2919 № 11 – ОД «Про проведення у закладі акції «За чисте довкілля»  та з метою забезпечення належного санітарного стану і благоустрою території школи  та  закріплених ділянок.

За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

  • початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди. За кошти відділу освіти, молоді та спорту Брониківської ОТГ закуплюються та систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.

В школі наказом директора створюється щорічно рада профілактики правопорушень. Вона працює на підставі розробленого Положення . На засідання ради профілактики запрошуються учні, які схильні до правопорушень, порушники дисципліни на уроках та їх батьки. В школі ведеться соціальний паспорт школи, класні керівники тримають на контролі відвідування учнями занять у школі, обстеження санітарно-побутових умов проблемних сімей, відвідування учнів вдома. До цієї роботи активно долучається староста округу , Осадчук А.Й.

Стан дитячого травматизму.

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

Слід відмітити , що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Протягом навчального року у закладі не зафіксовано жодного випадку травматизму дітей .

В школі розроблено заходи щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи. Про те , мають місце випадки побутового травматизму серед працівників закладу.

Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю. Класні керівники співпрацюють із сім'ями своїх вихованців: відвідують дітей вдома; спілкуються з родиною; тримають зв'язок через щоденники, мобільний телефон; проводять, батьківські збори, анкетування. Батьки є активними учасниками освітнього процесу в навчальному закладі.

Дисциплінарна практика та аналіз звернень громадян з питань діяльності навчального закладу.

Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом,  батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

В закладі є журнал обліку звернень громадян. Діє сайт школи для висвітлення навчально-виховного процесу та зворотнього зв’язку з громадскістю. На батьківських зборах батьки мають можливість висловити побажання щодо покращення навчально-виховного процессу.

У школі активно працювали члени батьківського комітету:  голова батьківського комітету     Змієвська С.Г., члени батьківського комітету Возинська Н.І,, Шапран І.П., Пінчук К.А., Приведенюк Ю.А. з контролю за витратами позабюджетних коштів.

Найважливішою справою керівника є створення належних умов, забезпечення світлового, температурного режиму, санітарного стану, зміцнення та модернізація матеріально-технічної бази, тому ці питання знаходяться на особистому контролі.

Успіхи навчального закладу це не мої особисті успіхи, а успіхи всіх учасників освітнього процессу.

Щиро вдячна всім за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість, за вклад кожного у розвиток іміджу закладу.  

Надіюся в подальшому на співпрацю , порозуміння  та підтримку. Всім нам зичу добра, миру та благополуччя.


Джерело: Адміністрація школи.

Переглядів: 85 | Додав: KDV | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Старший інспектор
Швайківський Руслан Анатолійович Контактний телефон: 0935224331 Контактні телефони чергової частини: 102, 5-22-25 Електронна адреса «kmsn@kmsn.zito.ua» Прийом здійснюється за адресою: м. Новоград-Волинський вул. Івана Франка 3 «а» кабінет № 17, 18

Перекладач сайту

Пошук

Архів записів

Корисні сайти
 
 
 
 
 
 
 

Сайти шкіл району

Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст. © 2020